onsdag 25 oktober 2017

helveteshosta


Ja, hostan blev inte direkt bättre, nästan ännu sämre. Så nu sitter jag hemma för andra dagen och bara vilar, gör lite plugg också men jag vilar mig. Riktigt jättetråkigt. 
Idag kom det SNÖÖÖÖÖÖÖÖ :) lite mysigt är det ändå. 
När jag inte kan åka till Boxen och träna så får jag ta andra pauser, jag ser nu om säsong 2 av SKAM. jag borde se en serie som jag inte har sett, men ja, jag kommer inte orka se klart när jag väl är frisk igen. och jag har inte planerat att vara hostig så många dagar till :) 

I helgen väntas 30 årsfest! 
På måndag har vi tenta. jag klarade två av tre delar på livsmedelsdesign-tentan, det var jag väldigt glad för. jag är glad att jag klarade de två delarna som jag hade pluggat på, och att det gick så pass bra med tanke på hur lite jag pluggade :) 

hej hopp. det är en väldigt fin blus på bilden, den har jag köpt på Vila och kommer förmodligen bo i hela vintern. 

Inga kommentarer: