lördag 2 mars 2013

kisse

Åh härliga, lediga lördag!! Trots ledighet så var jag utsövd kl 7.20 idag, så jag hoppade upp och åt frukost och checkade in på gymmet exakt en timme senare! Biceps, triceps och lite axlar fick jobba mest idag, magen kändes svag så fokuserade inte så mycket på den. Jag har inte haft ont i foten idag vilket känns jättebra, men sprang inget på bandet efter styrkepasset.

Efter träningen så var det städdags!! Jag har inte städat ordentligt på länge, så det var dags och det är så himla fint här nu :) jag har varit och köpt ett par nya blommor så jag hoppas ska må bra en längre period och så har jag handlat lite naturgodis, ifall att. jag har varit himla duktig den här veckan och inte tänkt på godis något speciellt!

det blev en lunch på stan med Tove idag, när man jobbar oregelbundna tider som vi gör så får man ta de tillfällen som ges att umgås :) nu ska jag se något avsnitt Arrow och så får vi se vad kvällen har att erbjuda :)

kissetröja från Bikbok :)

Inga kommentarer: