måndag 4 mars 2013

fiberbaguette

Jag bakade igårkväll, jag har länge varit sugen på att testa det här receptet på baguette. Och det var ett lätt recept, degen skulle inte knodas utan man skulle bara forma till tre längder och degen var inte speciellt kletig så det gick bra. Sen att dom inte blev så himla vackra, ja det är ju inte hela världen :) Att det inte blev världens bästa kvällsmat, nja, men det är både fibrex, linfrön och så tog jag hälften med vanligt mjöl och hälften med grovt mjöl så jätteonyttiga är dom inte och ägg är mycket nyttigt :)




Idag vaknade jag pigg och glad, jag sover så himla bra just nu! Så jag började dagen med en PW i solen och därefter blev det gymmet, det var dags för rygg igen! Jag sparade dock chins till slutet och då var jag rätt slut så det gick inget vidare men det är inget att deppa för när hela passet gick superbra utöver det! Armhävningar på en bosuboll är ganska jobbigt, men roligt! 

Inga kommentarer: