söndag 3 mars 2013

härliga söndag!




Kl 8,30 var jag på Malkars idag, neee jag är inte klok nånstans - jag vet! Men jag gillar att träna på morgonen, jag har mycket energi, det är skönt att ha det avklarat och det är oftast inte så mycket folk så man kan leka vart man vill utan att man stör/att någon stör mig :) och så var det även denna morgon, ben och lite bål körde jag idag! riktigt bra pass :) och efter gymmet så blev det en promenad i det härliga vädret, att man kan bli så glad för lite sol! foten känns bra även idag :)

jag var lite sugen på utgång igårkväll, det var ett gäng som skulle ut så jag hade möjligheten. men åkte till mamma o pappa för middag och sen blev jag kvar där, vi hade för himla trevligt! min bror var också hemma, så vi spelade lite olika spel. det hade säkert varit minst lika roligt att gå ut och bli full, men då hade inte den här dagen blivit så himla bra! äh, jag hinner bli full nån annan gång :) 

Inga kommentarer: