fredag 30 november 2012

julklappsjakt

Hallå! Första julklapparna är inhandlade och jag fick hjälp av Anton (eftersom han har skadat sitt finger fick han stanna hemma från jobbet idag) och det gick så bra! Det är bara lite småsaker kvar och det känns så gutt. Sen testade jag den där tröjan på Peak som jag såg ilördags och den skrek verkligen på mig och kontot sa ja, så är jag en tröja rikare! Och jag som sa att jag inte behövde nya grejor, ja men vissa grejor går inte att stå emot ;) Lunch blev på Ming med föräldrarna (deras val av restaurang).

Sen har jag fått lämna in cykeln (igen) för igår när jag skulle hem från Malkars var bakdäcket helt tomt... fattade ingenting och vi försökte pumpa idag men det pös bara ut. Och bilen tog pappa med sig för att byta till vinterdäck, så jag får använda mina fantastiska ben för att ta mig nånstans. Det kändes såklart lite jobbigt att behöva gå till Malkars i eftermiddag men det gick fort med rätt musik i lurarna! Ett bra arm/magpass blev det idag, kom strax innan fyra och trodde det skulle vara sådär tjockt på gymmet men det var värre när jag gick vid fem, så jag känner mig himla nöjd med dagen!! :)

Glömde köpa nytt bodybutter idag, men kom på: den som sparar, han har! :)

Anton med sitt skadade finger

Inga kommentarer: