fredag 2 november 2012

fri fredag

ny vindjacka från Adidas(tror att det är en barnjacka, storlek L liksom?!...)

Hallå ja! Det blev en sväng till gymmet vid halv elva-tiden för att träna lite ben(säkert en månad sen jag enbart fokuserade på bara ben, för dåligt, jag vet....) och det gick fint, körde inte överdrivet tungt men det kändes ändå, speciellt utfallen i TRX-banden, sparar alltid den till sist för att verkligen köra slut på benen! Jag gjorde 7 st armhävningar på tå, jipppppie!!! Det går bra nu :) jag hade redan ont i benen efter passet, det är lite bättre nu men jag anar att jag kommer ha mycket träningsvärk de kommande dagarna... 

Efter träningen så vart jag på stan en sväng med Martin, vi käkade på Ming (Martins förslag, och han har aldrig velat äta kina/thaimat eftersom det bara är kyckling, men idag gick det bra) och det var hur länge som helst jag åt där. kom ihåg när det var den bästa lunchen man visste, det är det ju inte längre!! 

nu har jag ätit lite kvällsmat och ska bara slappa för imorgon är det jobb redan kl 6,30 - alldeles för tidigt! hej hopp! 

Inga kommentarer: