torsdag 29 november 2012

äntligen pynta!

Äntligen ledig torsdag! Jag har längtat tills den här dagen, för det var den  dagen jag bestämde mig för att julstjärnorna och julpyntet åker upp :) ååå det är så mysigt! Så det blev en storstäda-dag, inkl fönsterputs och garderobsrensning!! Så nu är det så fint så. Två kassar kläder rensade jag bort, välbehövligt! Så nu har jag plats till nytt, de senaste månaderna har jag handlat väldigt lite = bra för min ekonomi! Men har hittat gamla favoriter i garderoben som passar igen, så behöver egentligen inte köpa jättemycket nya grejor nu. Just nu använder jag mest arbetskläder, träningskläder och kläder som jag myser i hemma :) hehe

Kl 17 blir det träning - guttigt !

Vilka minnen! Hittade den här tshirten i typ XXXS,
 underbart rolig vecka uppe på norra Öland.
Säg hej till min nya lilla vän ^,^

Inga kommentarer: