tisdag 9 juni 2009

bara för att....

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Malin på jobbet
3. Hur lång är du? 158 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? 51 firsts dates, heter den så? Med Adam Sandler, halvkollade på den häromdan.
5. Vem ringde du senast? Elsa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "börjar vid 15, hinner inte :(" till Elsa
7. Vad är dagens planer? Dagens känns rätt förbi, men ska läsa i min chitlit-bok ;P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringer till folk jag vet inte svarar på sms pga olika anledningar, annars smsar jag. om det inte gäller nödfall och såntdär.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta!
10. När såg du senast din mamma? Ifredags när vi var på stan och lunchade
11. Vilken ögonfärg har du? blågrå
12. När vaknade du idag? halv tio-tiden.
13. Har du någon gång hittat en katt? neeej, jag tror inte det.
14. Vilken är din favoritplats? på en luftmadrass i havet/poolen i stekande värme!
15. Vilken plats föredrar du minst? där det är kö! har inte tålamodet till att stå i kö, absolut inte till nattklubbar eller liknande
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? det återstår och ser
17. Vad skrämde dig som barn? det kommer jag inte ihåg ^^
18. Vem fick dig att skratta senast? Göte, haha. han får mig alltid och skratta!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? egentligen inte, men har inte det intresset.
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, bekvämt.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på hur varmt det är och om man sover ensam eller inte..
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra eller fler.
23. Hur många landskap har du bott i? endast ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha, säg vem som inte har det?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota! :) hatar att ha på mig strumpor, obehagligt varmt!
26. Är du social? ja, oftast. beror också på humör, plats och människor.
27. Vilken är din favoritglass? Jag har ingen favoritglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en bostadsrätt och en nyare bil
29. Tycker du om kinamat? det funkar utmärkt när man inte orkar laga mat
30. Tycker du om kaffe? Nej, jag har inte förstått mig på det än
31. Vad dricker du till frukost? juice, oboy, mjölk...
32. Sover du på någon särskild sida? mm, höger sida.
33. Kan du spela poker? lite grann, är inte lika grym på det som Black jack ;)
34. Tycker du om att mysa? jaaarå! :)
35. Är du en beroendemänniska? inte så värst, det är jobbigt och vara beroende av saker och personer.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nooo
37. Vill du ha barn? Ja, långt fram i tiden..
38. Kan du några andra språk än svenska? haha, kan väl lite engelska. men inget jag kan skryta med direkt ;P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nejnej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? neee, inte direkt. ett Thomas Sabo-halsband med berlocker till.
43. Har du någon gång testat narkotika? jaao, men det var ett tag sen.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? godisbit ^^
45. Vem är den roligaste människan du känner? Elsa.
46. Välj ett ärr på din kropp? hmm, jag har ju ett på knät som jag fick för ett par veckor sen på fyllan när jag beräknade fel vid en trottarkant och halvt slog ihjäl mig.
47. Vad har du för ringsignal? Looptroop Rockers - Naive
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? tror inte det.
49. Flirtar du mycket? ahh, det blir väl en del.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? på bistrobar
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej verkligen inte!
52. Har du fått fortkörningsböter? neej, men parkeringsböter. väntar bara på att nån tråkig människa kommer och ge mig det utanför olearys nån kväll för de inte har något bättre för sig :P
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sista boken om Gossip girl, nu håller jag på med Pappas flickor
54. Läser du dagstidningen? skummar igenom den på jobbet, läser kvällstidningar hellre
55. Prenumererar du på någon veckotidning? har fått en del nummer från cosmo i julklapp :)
56. Dansar du i bilen? Haha, klart. fråga elin!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? ojjj, länge sen man körde radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? några datum isommar som jag skulle byta bort
59. När var du i kyrkan senast? förra året när Martin och Mirre gifte sig
60. Vilka personer utmanar du? typ Elin. HAHA. bläääääää :)

Inga kommentarer: