söndag 26 april 2009

palacefylla

Igår hade jag månadens enda lediga lördag, vilket naturligtvis firades med utgång på Palace. Det blev en väldigt billig kväll men väldigt mycket alkohol, otroligt dålig kombination egentligen! Idag känner jag faktiskt av lite bakis-känslor vilket är enormt vidrigt. Tänkte ge mig på disken men börjar kallsvettas och blir yr så fick en anledning och skjuta upp den och lägga mig i sängen och tar det lugnt ett tag till. Vilket inte är så fantatiskt som det låter. Och på köpet av gårdagen så lyckades jag beräkna fel vid en trottoarkant och drog dit som bara den, så nu har jag skrapat upp mitt knä och det gjorde en del ont igårkväll när jag skulle sova. Tycker faktiskt lite synd om mig själv, så ska nu till Donken med min kära familj - frågan är om jag lyckas trycka i mig nått ätbart? Magen skriker snart efter mat, men känns som halsen strejkar lite. Det märker vi, sen väntas 7 timmars jobb. Överlycklig.

Det enda som saknas nu är en balkong.

Inga kommentarer: