onsdag 29 april 2009

nu vare klippt

Nu är våren här på riktigt, så himla nice. Att äntligen slippa ha långbyxor, strumpor och tjocktröja även om man har dålig blodcirkulation och fryser 24/7 är underbart! Våren ska firas imorgon på Öland, efter mycket om och men så lyckades jag få ledigt så vi ska ha mys i en stuga på Ölandet. Där vi ska ha avskeds- och födelsedagsfest, jag är jättepepp på det här nu. För först tyckte inte jag att Öland lät så lockande nu, men med det här vädret och när alla ska med så kan det ju inte gå fel och så slipper vi utgång.

idag har jag varit hos frisören och har slingat utväxten och klippt topparna. väldigt ljust, men himla nöjd. mitt skrapsår håller på och börjar läka och kliar något förbannat ibland, då gör det ont när man kommer emot. så klantigt!



smakprov,

Nu väntar ett par härliga timmar på jobbet!

Inga kommentarer: