tisdag 14 april 2009

katrin är underbar.

måste bara tillägga att även om Katrin Zytomierska är 30+ och gör uttalande om att Blondinbella är otrogen, så är hon så jävla rolig. det är bara hon som kan göra en sån här sak och jag följer hennes blogg och kan se hennes ironi. alla förstår inte att människor kan skämta även om de inte skriver "skojar" efteråt. jag är precis likadan, driver med allt och alla. alla förstår det inte och kan ta illa vid sig och det här är jag van vid.
bara för man är över 30 betyder det väl inte att man är mogen? haha, känner en hel del människor som är över 30 och beter sig som 18åringar. det är väl inget fel med det? vem orkar med otroligt seriösa och tråkiga människor utan humor? jag klarar mig utan och skrattar åt det mesta. livet blir lite roligare då ;) tycker det är dags för lite track mot BB igen och den bästa på skapa bloggkrig är ju Katrin! nu väntar vi väl på att Blondinbella ska komma hem från Mallorca eller om det kommer något svar på tal med en gång.

nu kör vi!

Inga kommentarer: