lördag 3 mars 2018

redan mars...

Hej hopp! Tiden går fort, inte många veckor kvar i Umeå. 
Uppsatsskrivandet går bra, Märta och jag funkar bra ihop och vi insåg när vi var lediga förra fredagen att det var tråkigt att inte ses. Som tur var drack vi vin på lördagen :)
Träningen går sjukt bra nu. Jag ryckte 50 kg i torsdags och jag tog 75 kg i frontböj. Igår körde jag Open 18.2 och med tanke på min obefintliga flåsträning höll jag ett bra tempo och fick en helt okej tid och tangerade min clean på 60 kg. Crossfit kan vara kul, när jag vet att det är saker som jag är bra på ;) men bra träningskompisar gör mycket! 

Vi har haft många fina vinterdagar med sol. Temperaturen har legat ner mot 20-22 minus vissa dagar, men nu har den gått upp igen. 

Förra lördagen var jag på PT-workshop med Lee. Vi fick med oss många bra tips så det var en rolig förmiddag. Bästa var att jag hade med mig Sara :)

På lördagkvällen var det dags för vin med Märta, Anna och Annas kompis. Vi förfestade hos Anna, sen gick vi vidare till Rex. det var en rolig kväll :) 

Vi kom på att vi skulle ta en ny profilbild precis innan vi drog ut, helt otroligt att det faktiskt blev en bra bild som faktiskt fungerar som profilbild på fb 

Linnéa kom och åt lunch med oss igår, det var mycket trevligt. 

För vi åt på restauranghögskolans pop-up där det serverades falafel. Det var väldigt gott och vi var väldigt nöjda :) 



Inga kommentarer: