lördag 27 juli 2013

wolverine

idag vaknade jag upp med halsont, jag har känt att det varit på gång. det blir nog inget långvarigt, men jag vilar från träningen. jag är fortfarande trött i kroppen så tar nya tag nästa vecka, jag har kört hårt nu de senaste veckorna så det är nog bara bra att kroppen får lite vila.

itorsdags kväll blev det en utekväll istället för soffhäng. är man semesterfirare så är man! mycket trevlig kväll med lagom dricka :)
igår så åkte vi ner till Ekenäs för solning och badning, vi var inte på den stora badplatsen utan på en liten annan avskild, vilket var rätt najs. vi åkte hem innan regnet vräkte ner så kom jag hem och var helt slut och sov två timmar... jag märker att kroppen inte är i fas just nu, jag är så trött och det brukar jag aldrig vara. på kvällen blev det käk på Zorbas (första gången jag är nöjd med deras buffé!!) och sen var jag, Johan, Erica och Simon på bio och såg Wolverine. jag gillar ju Wolverive och X-men väldigt mycket, den här filmen var bra men inte lika bra som de andra filmerna. men ändå sevärd :)

idag har jag varit aptrött... inget badväder så jag fortsatte läsa i Uppgörelsen, den är snart slut. jag har nog fem böcker liggandes här hemma som väntas på att bli lästa, samt att jag vill läsa om alla Harry Potter, men jag cyklade in till stan och handlade fyra nya pocketböcker istället. om jag känner mig rätt så kommer det gå åt under semestern :)

Inga kommentarer: