tisdag 23 juli 2013

daisy

hallå ja! gud vad jag är trött, jag tror kroppen känner av att det SNART är semester!! igår var jag jättetrött i kroppen, men tvingade iväg mig till gymmet trots allt, det är nog första  gången nånsin jag har tyckt att det var tråkigt på gymmet. jag körde mitt ryggpass på 40 min för jag ville bara hem igen... jag tyckte dock att jag var duktig på mina chins med gummibandet men resten var inget bra alls.. idag när jag vaknade så var jag lika trött, så jag struntade i gymmet och sov en stund till. jag kände att kroppen behövde vila så jag läste ut Flaskpost från P av Adler-Olsen idag, riktigt bra författare!! jag har ytterligare ett par böcker av honom som väntar :)

pga lite ändringar i schemat så går jag på semester redan imorgon, wooohooo :) det kommer firas med Gyllene Tider på kvällen!

Min nya kompis i badrumsskåpet :)

Inga kommentarer: