onsdag 26 december 2012

julfina


Juldagen: först ett benpass kl 8.15 samt promenad till och från Malkars, bra start på dagen! En snabbvisit hos farmor och sen vidare till Nybro för att fira jul med familjen. Det blev trerätters och ingen julmat så långt ögat kunde nå :) mycket trevligt och en massa fina klappar , tack! jag hade köpt spelet  När då då? - vilket var mycket uppskattat och roligt att spela :) någon utgång blev det inte och var aldrig min tanke heller, jag hade kunnat tänka mig lite förfest men vid 22 var jag trött som vanligt så jag åkte hem och sov istället :)

så idag har jag börjat dagen med ett ryggpass. åkte in en sväng till stan för att kolla en grej, jag glömde bort vilken hysteri det är på mellandagsrean så jag åkte hem lika fort som jag såg att kön gick genom hela butiken på MQ, sinnes. jobb kl 14, vilar till dess!

Inga kommentarer: