onsdag 26 september 2012

bodypump

Det har varit en lugn ledig onsdag faktiskt. Ibland är det skönt att bara vara :) jag har varit en sväng ute på Modehuset och kikat men kom hem tomhänt... jag kollade på Missoni-kollektionen, men det var redan utplockat och en kofta jag fastnade för var gjord i akryl och jag köper inte kläder gjorda av akryl (om det inte är en tröja för 100 spänn på gina...). Så det blev mathandling istället, så jag kan laga och baka mat här hemma :)

dagens träningspass blev: Bodypump! det har varit nytt program ett par veckor tror jag men det var första gången jag körde det och det var jobbigt! jag känner att jag verkligen har dödat mina axlar. det förra programmet var riktigt bra och svårt att slå, men går sällan på pump så det ska nog gå bra :)

nu ska jag äta lättkvarg + fun light och mysa i soffan! det blir en tidig kväll så jag får mina timmars sömn :)

Inga kommentarer: