torsdag 29 december 2011

JOBBIGA LEDIGA DAG?!

Ibland är ens lediga dagar jobbigare än de dagarna man är på arbetet... Började dagen på Malkars vid halv nio, jag orkar inte gå upp kl 7 längre, jag är så himla trött. Om jag inte haft någon som helst karaktär hade jag somnat om med gott samvete, men jag tvingade iväg mig själv och körde ben + mage idag. Tanken är att jag ska komma iväg imorgon också och ta överkroppen...

Och nu har jag sen halv elva städat och tvättat, tvätten är inte klar än. Jag kör igenom allt, lakan, handdukar, filtar och kläder. Det tar sin lilla tid när det bara finns en tvättmaskin.. Sen har jag haft banankartonger liggande här eftersom jag tänkte att jag skulle plocka upp det när jag fått det tapetserat, men dom har fortfarande inte dykt upp.. Jag får ringa och efterlysa dem efter nyår, för det har gått mer än fem veckor nu!

Annars så har jag inga mer planer för dagen,så blir nog en liten eftermiddagslur.

Bild: tagen med min nya kamera :)

Inga kommentarer: