fredag 30 december 2011

EFFEKTIV NÄST SISTA DAGEN PÅ ÅRET



Idag har jag & Bäret varit väldigt effektiva! Vi började med bolaget 10.20, det var sex kassor öppna och kö i varenda kassa, sinnes. Sen fortsatte vi bort till Citygross för att inhandla nyårsmiddagen. Det gick väldigt bra, bra team. Sen tvingade jag med honom till IKEA för att jag var tvungen o köpa dessertskålar/ljuslyktor. När vi kommit halvvägs i det förbannade huset så blev jag hungrig och då kunde det ju inte passa bättre med en IKEA-lunch, väldigt underskattad. Fortsatte därefter in till stan (efter att lämnat maten hemma i kylskåpet) och där hittade jag ett par nya jeans, inte det bästa för min ekonomi, men ett par snygga Levis var länge sen man hade i garderoben. Nu har jag förberett för och efterrätt till morgondagen och tänkte se ett par avsnitt från de danska Paradise Hotel :)

bild: jacka - Jofama by Kenza, tröja - Bikbok, halsduk - Vero Moda, väska - Marc by Marc Jacobs. provar mössa inne på Jezz.

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vad du är gullig :) tack så jättemycket! Glad jag blev nu :)

Kommer upp ett inlägg lite senare i kväll som gäller träning och min viktnedgång :) bara ett tips om du vill kolla :) hehe!

Hoppas att du får en underbar morgondag :) gott nytt år!! Kram