torsdag 31 mars 2011

PÅ TAL OM INGENTING

Nu när jag inte är speciellt pigg och inte gör speciellt mycket kan jag lika gärna uppdatera bloggen lite!

När jag o mina två vänner var i Göteborg så köpte jag en ny mascara som jag hört ska vara riktigt bra, den finnes inte på Kicks här i Kalmar (men på Parelle, varför jag vill handla på Kicks är för att jag är klubbmedlem där och får ofta rabattcheckar! :)). Det blev Helena Rubensteins mascara och så köpte jag även en ny kajal (för man fick en gåva om man handlade två produkter ifrån HR). Mascaran är jättebra och kajalen är superbra! Jag har varit dålig på smink innan, jag har haft en rutten kajal ifrån H&M för jag har inte brytt mig speciellt, men vilken skillnad! Jag kommer aldrig mer köpa smink ifrån H&M, för jag har inte trott på skillnaden. Man måste få den upptryckt i ansiktet för att fatta, bokstavligt talat!

Och påtal om Kicks, jag har inhandlat den nya sommardoften från Escada. Om man de senaste tre åren ägt Escadas sommarparfym, då gör man det iår igen. Jag var skeptisk först, men jag gillar den. Det är sommar, det är strand. Den doftar inget annat, det ska vara Escada på sommaren, traditioner är till för att hållas! :)



sommarlåt på det!

Inga kommentarer: