fredag 7 januari 2011

TRON 3D


man kan inte gå på bio en fredag sa en klok tjej en gång. den här tjejen råkade vara jag , men nu är det så att jag ska avstå från alkohol ett par veckor, då är det okej!
först var vi seriösa, jag martin johan & simon, vi lagade till lite fläskfilé med klyftisar i svampsås. sen gick vi och såg bio. jag hade fått för mig att vi skulle se en helt annan film, när vi väl kommer dit ska vi se nån Tron i 3D. Jag är väldigt skeptisk, nån sugs in i en digital värld och jag måste ha ett par fula glasögon på mig? Seriöst?
Haha, jag ska inte vara så fördomsfull alla gånger och jag kan erkänna när jag har fel. Filmen var faktiskt väldigt bra, inte överdrivet konstig men lite. Sen gjorde det ju inget att huvudrollen var väldigt söt , sånt gillas. Glasögon var häftiga , det blev en bra kväll.


fulla för kärlekens skull - petter. gillar hela hans platta; samlar ut den.

Inga kommentarer: