onsdag 26 januari 2011

SVART PÅ VITT



fråga från Amanda: vart tog min arga blogg vägen?
svar: jag stör mig på:
- alla som kan springa hur länge som helst på bandet på gymmet utan att svettas ihjäl.
- folk som inte fattar att charken inte kan vara öppen när vi bygger om.
- folk som inte kan köra bil , som stannar innan de kör in i en rondell fastän det är helt tomt!
- folk som inte har något liv och står och glor igenom sina fönster 24/7...
- att det är förmodligen Kissies blogg som gjorde att min dator fick virus , jag har läst något om detta på nån skvallerblogg, så nu dissar jag hennes blogg. det är jobbigt!
- att utsvängda byxor tydligen är på tapeten igen. FAST skönt att Kalmar är efterblivna , så det lär säkert inte hitta hit innan stuprör är inne igen :)
- att laga mat är så fantastiskt tråkigt.
- att mina blommor ALLTID dör , vad gör jag för fel?
- att Elsas värld inte finns på pocket ännu...
- att Jersey Shore säsong 3 inte har börjat sändas på MTV eller är det bara jag som missat det såfall?
- folk som bryr sig om fel saker...
- att jag inte kan ha en katt, för jag vill inte ha en innekatt , då måste jag rensa bajs och sånt tycker jag är tråkigt...



nu orkar jag inte mer!
hejrå!

PS! vem vill inte ha sommar nu? OCH jag gillar Sveriges mästerkockar , mycket trevligt program!

Inga kommentarer: