tisdag 20 juli 2010

JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE

Ref.
Nasdaqbörsen har stigit med 2 procent
Jag kunde inte bry mig mindre
Vi toppar inte din lista, än sen?
Jag kunde inte bry mig mindre
Paris Hilton har skaffat sig silikon
Jag kunde inte bry mig mindre
Nej nej, ville inte, borde inte, skulle inte,
Jag kunde inte bry mig mindre

Vers 1.
Jag undrar inte men vad står det på löpen idag
Att Farmen-Robban söp sig full på sin födelsedag
Tankarna vandrar och Jag funderar
Men allt jag kan komma fram till är att
Jag kunde inte bry mig mindre
Jag lägger mig gärna ner och dör
Bara Jag slipper läsa Se & Hör
Jag undrar, undrar
Vill så jävla gärna veta vad som hänt vår kungafamilj
De är sånt som gör att man mår jättebra
Som näringsliv och tipsresultat
(Tja det är Herbert, Har ni tänkt på hur mycket saker det är i ens omgivning som är så jävla ointressant)

Ref.

Vers 2.
Så varför skulle jag bry mig
Om du talade om för mig att Jag inte var nån som du brydde dig om
Svara klassiskt, är man inte omtalad är vägen långsmal
Med samma props som för en långtradarchaffis
Men tids nog blir nog vägen både kort och bred
Men i ert fall är den nog alldeles för långt bort för att se
Så du får tycka att produkten ger ett skrytigt intryck
Men kom ihåg det att:
Jag kunde inte bry mig mindre
För får jag alldeles för mycket ointressant information
Så blir jag bara tokig och blind
Ser hennes, hans och deras skandaler i TV
Uppgifterna känns som vissa av svaren i TP

Ref.

Vers 3.
Kicki Danielsson tröstäter falukorv
Så Jag vet, Så Jag vet, Ifall Jag undrade, tack
Jag har ingen aning ens om varför jag ska veta det
Men nått Jag vet , ja nått Jag vet -et är att:
Jag kunde inte bry mig mindre
Du, nu har dom på Biltema skitfet rea på bildelar till din Citroën 103:a
Eventuellt V75 och även ibland
Sportevenemang som derbyt i, derbyt ikväll
Nu släpper Innovativ och Sjuk sitt 7-spårsdemo för 20 kronor
Skynda köp de innan de är slut
(Aaafasi, Filten)

Paris Hilton har Skaffat sig silikon
Jag kunde inte bry mig mindre
Skärpt TV-avgiftskontroll i Lund
Jag kunde inte bry mig mindre
Fotbollsderby på Råsunda ikväll
Jag kunde inte bry mig mindre
Jenny, 35 vann 1 miljon
Jag kunde inte bry mig mindre
Snart så börjar Våra Bästa År
Jag kunde inte bry mig mindre
Nej nej, ville inte, borde inte, skulle inte
Jag kunde inte bry mig mindre

- afasi & filthy.

Inga kommentarer: