måndag 19 april 2010

TVÅ OCH EN HALV MAN

jag tyckte för en liten, liten stund att jag mådde lite bättre, men så kom cphostan och hostade typ sönder mig själv igen. lugnt ett tag, sen börjar man helt plöstligt nysa.. känns som någon har nått emot mig ibland.. jag har tryckt i mig två mackor iaf och nyponsoppa och te. lite choklad också.

jag måste dock ta mig in till stan imorgon, min foundation är helt slut, jippie. den kostar ju typ fyrahundra spänn eller nått sånt där också. men bra är den, så man får väl unna sig. palla köpa hm foundation liksom, min hy är inte den bästa. ny ansiktskräm skulle också behövas, jaja...

dubbelavsnitt med två och en halv man kl 21 =) såg premiären av serien blue mountain state igår på mtv, riktigt roligt faktiskt! bra att det går klockan tio på kvällen också, för då kan man se det efter jobbet!

Inga kommentarer: