torsdag 29 april 2010

NO LIFE-LIST!

senaste
låt du hörde: Johnossi - whats the point
film du såg: inte film, men hela säsongen av Solsidan
mat du åt: fläskfilé i ädelostsås och pasta
kram: Fredde
puss: S.
känslan: glad.
resa: thailand :)
glädje: våren är på ingång.
dröm: att jag träffade dregen!
person du träffade: Mackan, efter att har skjutsat hem dem..
personen du pratade i telefon med: amanda
personen du fick sms av: tove
gången du åt 7-eleven korv: det har aldrig hänt :P
gången du var utomhus: igårkväll när jag gick in från bilen, haha.
gången hela din familj åt middag tillsammans: imåndags, men blir nu ikväll igen.
saken du köpte: typ mjölk ^^

allmänt:
ska bli skoj: semester i juni! haha
ska inte bli skoj att: städa i helgen
sparar till: mja, en ny bil om något år kanske?
pålägg som gäller: ost funkar asså.
önskar att jag var bättre på: inte gnälla så jävla mycket, haha.
dagens dryck: dåligt med drycker än så länge, blir väl en cider eller två ikväll iaf :)
vad saknar du: mulberry-väska!
tre band/artister: charta 77, backyard babies, winnerbäck
vad har du gjort idag: haha, duschat o klätt på mig. det är saker på gång, dagen är bara ett barn ;)
brukar du svära mycket: nee, inte överdrivet..
hur tidigt stiger du upp: om man inte ska jobba tidigt så mellan 9-10.
på helgerna: 10-11, oftast halv elva-tiden
vad ska du göra ikväll: bjuda familjen på käk och quiza på harrys =)
hur många timmar sover du per natt: helst 9-10 timmar. men blir oftast runt sju :P
vem är snyggast i världen: lögn att det bara kan finnas en
vad är det för veckodag: torsdag!
bästa saken som hände mig förra sommaren: jobba på strand.
favoritplagg i garderoben just nu: randiga tröjan.
längd: 158 cm
vikt: haha våga väga sig asså!!!
byter gärna garderob med: ehhm, gud vad svårt. beckman skulle väl inte sitta helt fel
byxa eller kjol: kjol, helst klänning!
senast utlästa bok: kommer inte ihåg , nu kör jag iaf den förlorade symbolen med dan brown.
mitt rum kan beskrivas som: vadå mitt rum? bor fan itne hemma längre..
mig själv med tre ord (just nu): pigg, glad och hungrig.
jag tränar: för lite, haha.
jag ville bli när jag var liten: allt från lärare till flygvärdinna

Inga kommentarer: