tisdag 29 september 2009

ONÖDIGT LÄKARBESÖK!


Då gjorde jag mitt första betalande besök på vårdcentralen idag. Min doktor, som talade mycket bättre svenska än den andra gubben jag hade sist, tyckte att det var sjukt onödigt för mig att komma dit för be honom att skriva ut ett nytt recept, som jag för övrigt har haft sen jag gick i sjuan eller åttan, vilket är ca 7 år sedan. Han skrev ut det och så var jag klar, hur svårt kunde det vara?! Jävla sura telefonister, bara för jag varit på en annan vårdcentral innan. Men nu behöver jag inte gå dit mer =) om jag inte blir krisigt sjuk, vilket jag aldrig blir så det är bra!

Klickade hem den rosa klänningen idag, leveranstid på 4 veckor, oj vad kul! Men fyndade en vit söt klänning på rean för endast 149:- , hur ofta hittar man en klänning för det priset?! :)


Extrajobb idag 14-21, jag behöver alla timmar jag kan få!

Inga kommentarer: