onsdag 30 september 2009

DAG 3/7

Det finns två nya avsnitt av Gossip girl, men självklart ska mitt Internet vara sjukt segt ikväll. Idag har det inte hänt något mer spännande än att jag varit på ICA, vilket är ganska roligt ibland. Man har sina favoritstammisar som kan göra en hel dag :)

Nehe, eftersom det blir jobb imorgon kl 9 så struntar jag i utgång och kör därför min andra nyktra vecka, i rad. Vilket känns otroligt skönt, har gjort ett test på IQ om mina alkoholvanor, där ligger jag i riskzonen, bara för att jag väl dricker mycket när jag väl dricker. Men om man dricker 3 cider och 3 drinkar kanske 3-4 ggr i månaden, så tycker jag dom är en aning känsliga. Jag har full koll på mitt alkoholintag och dricker sällan mig dräggigt full.

Antingen blir det Crank eller fortsättning i boken Snömannen :)

Inga kommentarer: