tisdag 4 augusti 2009

party like a rockstar


det är hårt att ligga på topp! nu har man festat två dagar i rad och jag mår som jag förtjänar idag. och på det ska man sitta på jobbet inom en timme, hurra.
isöndags åkte vi upp till Strand, här finns det inget som heter köa, så vi kommer in lite innan elva. jag ska vara duktig och köra hem sen är tanken. jag är på Strand en kvart, sen står jag likförbannat i baren och dricker min röda drink. men oj vad rolig den kvällen blev. mycket lyckat, kanske lite för full. vi shotade lite för många shotar, vi drack lite skumpa och massa drinkar. dansade gjorde jag också. sovplats i borgholm fixade ju sig.
sen blev det lite mat på Pappa Blå på måndagen, jag var nöjd att jag fick äta från barnmenyn. det är lagom portioner där :) sen var det åka hem och sova en stund innan man skulle upp till Borgholm igen. och fest och alkohol var det som väntade! personalfest med Strand, vilket också blev en himla trevlig kväll. vi åt mat och drack på ebbas först, sen drog vi vidare mot crazy mondays på Harrys med halva priset i baren. det blev en hel del för många shots där också! sen hämtade min syster oss så vi kom hem.



Kalmar stadsfest i helgen och jag är ledig torsdag och fredagkväll :)

Inga kommentarer: