onsdag 1 juli 2009

värmeböljan med bara jobb


Igår hade jag veckans enda lediga dag; vilket jag firade med att sola och bada på Öland med Elsapelsa :) så nu har man iaf fått lite färg, förstår dock inte varför låren aldrig kan bli lika bruna som magen.
Mamma: har du tagit ut din navelpiercing?
jag har inte haft nån piercing i navlen sen andra dagen vi var i Sunny beach och det är ganska länge sen. hahha. herregud ^,^

Det värsta med den här värmeböljan vi har är att vi måste ha det så förbannat kallt inne på Ica. Kunderna tycker ju att det är jätteskönt, jag kan inte riktigt hålla med... Men snart är det vinter igen och då fryser man förmodligen ännu mer. Fleecejackan har jag knappt aldrig på mig ju ;P


Dags att åka upp till strand om bara en liten stund. Börjar kl 9 imorgonbitti igen, det blir tufft när det är ett 10 timmarspass som väntar på en. Men nästa vecka blir lugn så det är bara att stå ut. Sen är det ju självförvållat ändå och ha två jobb, maha.


Har återigen offrat mina naglar för jobbet =/

Inga kommentarer: