söndag 24 februari 2019

gulle-kissen

Måns är så himla rolig, han har mycket saker för sig. Det är sällan tråkigt här hemma. Sen att han väcker en varje lördag kl 06:00 är helt oförståeligt för mig, då han aldrig vill gå upp den tiden på vardagen när jag ska upp. Men det bästa med helg är att vi kan powernapa på eftermiddagen

Träningen är ganska tung nu, många reps på hög procent. Sånt gillar jag, det blir mycket mer utmanande för mig och jag känner mig nöjd när jag kan prestera bra lyft. I veckan gjorde jag treor på nästan 90% i böj, det var ett tag sen jag gjorde det. Böjen har inte gått så bra sista tiden så skönt att kroppen svarar igen. 5 veckor kvar till nästa tävling, som är på hemmaplan :) 

Annars då, jobbar på och tränar på. Nu har vi vår-feeling här, hoppas verkligen inte på mer snö. Man uppskattar den inte lika mycket här i södern, mest för att man inte kan ta hand om den. Men man längtar till vårskor, skinnjacka, solglasögon, sitta ute i solen och få lite färg på näsan. 
Snart kommer Elin och Agnes hit, vi ska gå till Skälby gård och leka och kolla på djuren. Det blir mysigt :) 

Inga kommentarer: