lördag 15 september 2018

Måns

Det händer inte så mycket. Jag jobbar 7-16, åker hem på lunchen och efter jobbet och gosar med kissen. Sen drar jag och tränar , har varit en tung period nu. Men nu har jag fått försöka maxa och det blev inga nya pers, så nu är det tillbaka på lätta vikter, teknik teknik teknik samt massa bygg! Så ska det nog gå vägen, vi får se om det blir tävling om tre veckor på DM eller inte. 

Måns är världens finaste katt. Han är fortfarande busig, men samtidigt väldigt gosig och sover ofta hos mig om nätterna. 

Jag har fyllt år. Jag firade med familjen, men inget mer . Jag har ingen lust att gå ut, och om jag vill fira så vill jag helst göra det med mina Ume-kompisar. Snart ska Camilla & Richard ha sin bebis så då ska jag upp och hälsa på! Längtar :) 




Inga kommentarer: