tisdag 26 juni 2018

Agnes 2 år

Agnes fyllde 2 år i söndags och bjöd på kalas. Denna gulliga lilla unge, som redan är 2 år! 
Jag, Anton och Marika köpte en bokhylla och så hittade jag en Pippi-bok, för det är tydligen favoriten just nu. Hon var på superbra humör hela eftermiddagen. 

Efter kalaset så gick jag ut på en promenad och trampar snett, så har haft ont i ena foten sen dess. Men idag var det mycket bättre så jag åkte och körde lite bygg efter jobbet, rygg, axlar och mage. Foten känns bättre så imorgon kan jag nog åka och lyfta lite igen :) 
Tre arbetsdagar kvar sen går jag på semester! 



Agnes med favvo- moster och momo! 

Läser nya boken


Eftersom både våran familj och Elias familj var med så blev det mycket tårta. Jag hade gjort en moussetårta, där moussen inte riktigt satt sig så den flöt ut när jag skulle garnera den så jag fick slänga in den i frysen. Så den vart jag inte ett dugg nöjd med, men det var en god chokladbotten som jag kan göra fler gånger :) 



Inga kommentarer: