tisdag 2 februari 2016

intensiv vecka..


Jag visste att det skulle bli en jobbig och intensiv vecka, men man kan aldrig föreställa sig förrän man är där. Igår var jag i skolan runt fyra timmar och sen åkte jag hem och fortsatte jobba en stund till, idag satt vi i skolan mellan nio och fem, först jobbade vi med ett grupparbete på förmiddagen och sen satt Ulrika och jag med statistikarbetet på eftermiddagen. Vi lär få sitta ett par timmar imorgon också för vi körde fast på en fråga idag... Så jag förvarnar att det kan gapa tomt här, jag är helt slut idag. Tur att det var vilodag, jag var trött redan igår när jag skulle iväg på träningen men cyklade iväg. det var skönt att göra något annat, men det gick inget vidare på passet tyvärr.. Men bara att ladda om, imorgon är det onsdagspasset och det kommer bli superkul! Det är bra att jag har träningen att se framemot när det är så mycket i skolan :) 

Inga kommentarer: