måndag 25 augusti 2014

amazing grace


jag kan för andra natten i rad inte sova, det brukar gå bra varannan natt ungefär. som tur är så har jag kvällen imorgon på jobbet, men bara för jag börjar jobba kl 15 så går jag ändå upp tidigt. kl 7 kommer klockan ringa för morgonpromenad, jag saknar sommarpratarna... jag får se om jag kommer upp, jag är för tillfället inte ett dugg trött. jag har precis sett gårdagens avsnitt av Atleterna på svtplay. jag tror jag kommer gilla det här programmet! :) 

efter jobbet idag blev det lite vila, men vilade knappt 50 min så det var inget överdrivet och med tanke på att jag sov dåligt inatt så borde jag vara  trött och sova nu. men jag åkte iväg för ett bröst och tricepspass på gymmet, mitt måndagspass egentligen men gick lika bra idag! gjorde vanliga armhävningar vilket inte har hänt på flera veckor, det gick väldigt bra! kul. sen blev det en film hos Johan o Erica , trivsam kväll med andra ord. nej, jag ska väl krypa ner i sängen o ge det ett försök till. godnatt! 

Inga kommentarer: