måndag 29 juli 2019

lite från början av sommaren

 

Gulle-kissen

Vi firade mors dag
 
Jag bakade en vit kladdkaka med rabarber och jordgubbar


Jag har köpt en bil efter ett antal år utan, det är inte att jag har något stort behov av bil men det är skönt att ha. Då kan jag åka ut till Elin eller mina föräldrar när jag vill.

 

Dop för lilla Älva
 
Reunion med Sanna och Millan
 
Fasters hjärta kom i juni, lille Elwin
Midsommarbild med älsklingskatten
 
Firade midsommar med Elin och Elias och barnen, det var lagom och mysigt!
 
Sen fyllde Agnes 3 år! Stora tjejen nu
 
 
 
Drack lite vin med Johan
Sen blev det semester :)
 
Tvingade pappa att åka och leta kantareller med mig
"det är för torrt, det finns inga kantareller nu"
fick jag till svar.
men TADAAAAA
 
Nu orkar jag inte mer för det tog sån tid att ladda upp bilderna.
Åkte till Umeå och nästa gång kanske det kommer bilder från den resan.
nu är semestern slut.
 
 
 

Inga kommentarer: