söndag 4 november 2018

kalas

Träningen går väldigt bra just nu, jag tog PB i styrkeryck i fredags på 47,5 kg och gjorde en femma i bänken på 45 kg i onsdags. Om två veckor är det tävling på Götalandsmästerskapen i Landskrona. Vi är bara tre lyftare som åker från Kalmar, men det blir nog bra iaf! Jag är väldigt taggad :) 

Plutten växer bara, börjar bli stor. Tycker inte att han får växa mer nu 

Förra lördagen fyllde mina favoriter år, om en månad är jag uppe hos dom och hälsar på lilla Rut också :) det ska bli så mysigt! Längtar, det kommer nog gå fort tills dess 



Han tycker om när jag är hemma om helgerna, när vi kan vila en stund på em tillsammans. Därför är det skönt att ha en dag ledigt och vara hemma. 

Morfar fyllde 75 i fredags så igår var vi hos dom på kalas. Deras trädgård i eftermiddagssolen, så himla fint! 

Gruppbild, med mamma, Anton, Björn, morfar och jag. Trevligt kalas där de bjöds på kroppkakor. Jag känner att jag måste ta tag i mitt egna projekt att göra egna kroppkakor efter farmors recept. Det får bli nån helg framöver då det inte är så mycket att göra. Vilket det typ är fram till jul, men jag ska ju typ ha jullov :) 

Morfar, Anton och lille Björn :) 


Inga kommentarer: