söndag 7 oktober 2018

plutten blir stor

Kolla på plutten, han är inte så pluttig längre men fortfarande lika fin! 

Jag bakade lite förra veckan och bjöd mina träningskompisar på blåbärsmuffins. Dom blev väldigt goda, det är roligt att baka ibland. Men jag måste baka för ett syfte, annars äter jag upp allt. 

Han har fått ett fult träd, jag arrangerade en bild där han skulle se nöjd ut. Gick väl sådär, han använder det ibland. 

Förra lördagen var Suss och jag ute en sväng. Vi käkade middag på Kött & bar och drack lite vin och hade det trevligt, 

Sen gick vi vidare till Krögers och kollade läget, drack lite shot men vi blev inte så packade som vi kan bli.. 

Ja, det blir många bilder på Måns. Men han är ju så söt och rolig. Dock rev han ner en av de här krukorna iförrgår, det va inte lika kul men vad gör väl de. 

Träningen går faktiskt väldigt bra nu. Rycken har verkligen lossnat och tekniken blir hela tiden mycket bättre. Det är så roligt. Fem pass i veckan blir det, vilar oftast på torsdagar och söndagar. Så idag ska jag åka till Elin och hälsa på :) 

Han är väldigt gosig och vill gärna vara nära. Sen får han damp nån gång per dag, men jag märker att han tycker om när jag är hemma på helgen. Så en dag försöker jag inte ha något mer än träning inplanerat, att jag grejar lite hemma och håller honom sällskap. 

Inga kommentarer: