onsdag 10 september 2014

big 25!


Här var jag inte stor, det är 24 år sedan. idag fyller jag 25, hur gick det till? vart tog alla åren vägen? jag var ju nyss 20, men det som är bra är att man blir inte äldre än vad man känner sig och jag får inte höra speciellt ofta att jag ser gammal ut, alltid något! :) 

jag gillar att fylla år, det känns så bra att ha en egen dag som man kan fylla hur man vill och helst med massa bra saker! idag så åt jag min favoritfrukost : havregrynsgröt! sen gick jag en morgonrunda med Johan Wester som fick mig att skratta. sen gjorde jag mig iordning samt packade ner lite tjafs i resväskan. sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi in för lunch på stan. jag fyller ju år så jag fick bestämma och då blev det SUSHI. godaste. sen väntade ett par timmars jobb, jag gjorde min plikt och röstade då jag kommer vara iväg på söndag så var det min sista dag idag. det är viktigt att göra sin röst hörd, alla som har rösträtt ska rösta! :) jag fick present från mina arbetskollegor . ett jättefint halsband och öronhängen, glad tjej! efter jobbet väntade ett rygg och biceps-pass med Johan, det gick riktigt bra och kroppen känns bra inför resan nu och det är jag glad för så jag kan ge järnet där nere! :) nu har jag myst här hemma, packade ner det mesta, pratat med min kära mor, kollat på Paradise hotel och laddar för morgondagen. jag är så taggad så jag får se om jag kan somna inatt. det har med andra ord varit en mycket bra födelsedag! :) på återseende! 

Inga kommentarer: