fredag 8 augusti 2014

slå mig hårt i ansiktet


en av sommaren favoritlåtar, det är dåligt med foton just nu. jag har inte tagit speciellt mycket bilder och sen tycker jag att kameran på iphonen är riktigt kass, det är snart dags för ny telefon men avvaktar till jag ser hur iPhone 6 ser ut. 

då det onda i halsen sitter i och jag även åkt på en liten försiktig förkylning så får jag vila ett tag till från träningen. men om jag inte kan  gå till gymmet så får jag väl gå ute i naturen, så klockan sju har jag varit ute på morgonpromenad två dagar i rad nu, det är inte så varmt då och riktigt behagligt. jag tycker äntligen att promenaderna är sköna igen, jag har inte gått mycket de senaste månaderna för jag har tyckt det varit så tråkigt. men nu har jag börjat lyssna på sommarpratarna i P1 och genast går tiden fortare, du slipper knata till samma musik om och om igen, du får höra en livshistoria samtidigt. idag lyssnade jag på Steve Angello, det var väl sådär, nästa gång ska jag lyssna på Jesper Rönndahl, jag längtar redan, jag gillar honom! :) dock så behöver jag nya löpar/promenadskor så det ligger på fixa-listan. 

efter dagens morgonpromenad så var det fortfarande mulet. Perfekt tänkte jag, hur kan man önska mulet på sin lediga dag kanske man undrar då? jooo, då kan jag vara inne och storstäda med gott samvete, för det var verkligen behövligt så det känns så skönt att ha det gjort. inget är så trevligt som ett nystädat hem, men så tråkigt att göra. 

ikväll blir det restaurangbesök samt bio, jag har inte valt film så vi får se hur det artar sig. tjohej :)

Inga kommentarer: