måndag 24 mars 2014

avvänjer mig från socker, igen...


älskar den här koftan från Lindex!

så himla lyxigt med en ledig måndag, det kändes som den behövdes. jag har varit rätt trött i kroppen, första gången på riktigt länge som jag inte ville gå upp vid sju, så låg till halv åtta bara för att jag kunde och hade absolut ingen tid att passa :) då började jag med tvätten och så gick jag min morgonpromenad, fortfarande väldigt kyligt om mornarna... jag städade och fixade lite här hemma och sen drog jag bort till gymmet. jag har inte varit där på TVÅ VECKOR, så jag körde ett najs ryggpass. känner mig väldigt ur form efter de här två veckorna, det har varit mycket slarv med maten och mycket socker bara för jag varit så omotiverad. men det blir det ändring på nu! det är ju snart sommar! och bara för det så kommer jag köra tabata intervaller på bandet efter varje träningspass den här veckan, heheh :) men det gick bra idag. åkte och handlade efter gymbesöket, kylskåpet var rätt tomt när jag kom hem igår så behövde fylla på med grönsaker och kvarg bland annat. men det är så sjukt att jag låter mig bli sockerberoende igen då jag vet hur jobbigt det är att sluta äta socker, det kliar i fingrarna på mig nu. ska dricka en kvällssmootie sen, det går ju inte bättre när jag vet att jag har asgoda muffins och kärleksmums i frysen!! PEPPA... 

imorgon blir det morgonpromenad + bröst och axlar på gymmet! TAGGA :) 

Inga kommentarer: