onsdag 23 november 2011

MÖRKARE NYANSER

Hej. Här kommer ännu en kass bild från telefonen!


Men man ser lite av den nya färgen på håret, vi skippade slingorna den här gången. Jag är jättenöjd och så behövde vi inte klippa nånting, så bra kvalité har mitt hår fått. Jag väntade ändå tre månader med återbesök, när jag blekte det kunde det knappt gå två och då var håret jätteslitet! Det känns bra att håret mår bra och det ökar chanserna att få lite längre hår :)

Det blev ett pass bodypump ikväll, jag slumrade till i soffan och vaknade strax efter fyra. Jag insåg att det var ingen idé att somna om då jag måste sova lite ikväll också, så jag kollade schemat och så var det bara byta om och cykla bort till Malkars och hoppas på att passet inte var fullt! Jag hade tur och nu har jag tränat klart för idag och ska bara slappa resten av kvällen :)

Inga kommentarer: