fredag 4 februari 2011

IRRITERAD_TJEJ89

jag kollade som sagt på Sveriges värsta bilförare igår. dom är helt värdelösa, ja.

men parkeringsuppgiften var inte realistisk nånstans, sånt blir jag irriterad på. varför ska dom sitta och vara lugna och inte reagera nånting? Om en liten ful unge hade slängt glass på min bil hade jag blivit vansinnig! Så kul är det inte direkt att tvätta en bil. Och man springer inte runt med sin kundvagn mitt i vägen, då kanske man får skylla sig själv om man blir påkörd. Man packar inte upp sina varor utan att flytta på sig när en bil ska försöka ta sig ut. Man springer inte ut och slår på min bil när jag står ivägen för att nån mupp ska komma förbi. Och om dom skriker och blir irriterade så vart det fel? Men vart tog de andra människornas folkhyfs vägen? Människor beter sig väldigt sällan så i Sverige, iaf inte här nere i Kalmar..

Ja, dom skulle klara ett stressigt moment, men man behöver inte överdriva??

Inga kommentarer: