fredag 3 september 2010

DEN UNGA ÖVERKLASSEN


kan inte påstå att jag mår ett dugg bättre idag, tjohej... jag har sett klart hela serien Den unga överklassen, slutet var ju helt sämst. hela serien var väl egentligen en besvikelse, jag vet inte hur de i Danmark ser på överklass, men jag såg den inte... de jobbade ju till och med! Jag kan inte säga att jag är expert på den svenska överklassen, men inte skulle de gjort en serie som såg ut sådär. det var inte hysteri om ett enda märke, det var inget: Kolla min nya Gucci-väska.

Jag pratade nyss med Victor, han har nu kommit fram i London där han ska plugga i ett år nu. Verkligen jätteroligt för honom, så vi har lite öppet pratat om att jag ska komma över nu i höst. Åhh, det är så roligt och ha något att se framemot, jag har aldrig varit i London så det ska bli sjukt roligt :)

Inga kommentarer: