torsdag 6 maj 2010

SNÅL? EKONOMISK OM JAG FÅR BE.

småkollar på lyxfällan, jag förstår inte hur folk kan vara så jävla dåliga. jag blir så irriterad på folk som inte har kontroll på sitt liv. sen är jag irriterad på soc-fall, pundare och annat löst folk som lever upp våra skattepengar, som inte gör något vettigt alls. orkar inte gå in mer på det just nu, då blir jag bara allmänt förbannad.. jag har iaf lärt mig att ta vara på mina pengar, att spara och inte göra av med mer än vad jag har. därför finns det alltid pengar till allt jag vill ha, inom realistiska ramar förstås. LV-väskor och Chanel-solglasögon är ännu långt bort ;)

fint 7timmarspass
på bygget idag, det finns ju mycket som irriterar en där också, idag var det väl ändå ganska lugnt. finns lite saker att styra upp bara , vad som är rätt och fel. alla verkar inte ha koll så såna simpla saker.

eftersom det var stängning på ica så blev det inget quiz ikväll, för tråkigt. men nästa vecka är vi på gång igen ;)

Inga kommentarer: