måndag 11 januari 2010

FÖR MYCKET FRITID PÅ MIN MÅNDAGKVÄLL

Klädsel
Vad har du på dig idag:
ICA-skjortan, ICA-byxorna, ICA-fleecen...
Vad använder du just nu för skor: jag sitter inomhus, utan skor. jag vill liksom inte städa 24/7.
Favoritfärg på kläder: svart, vitt, rosa, ljusgult...

Senaste person som
Sov i din säng:
förutom jag själv? Elsapelsa :D
Du pratade med: haha elsa där också. i telefon asså, msnar med jonas o haris mongo =)
Du delade en drink med: nån som kommer ihåg ifrån lördags? jag gört det inte..
Du gick på bio med: victor, tommy, cissi o gustav i bangkok!
Du gick på stan med: jag har inte gått på stan sen jag kom hem från thailand.. så det blir nog de ovanstående där också.. khao san road.
Skällde på dig: fifan vet jag.. säkert nån gnällkund igår

Senaste
Låt du hörde:
Flogging Molly - Drunken lullabies
Film du såg: Bara bea. (hahahaha lätt en av de roligaste och pinsamaste filmer , elsa och jag höll på att dö av skratt!)
Mat du åt: mat? varit dåligt med det, mackor gillar jag. men gyrostallriken ilördagsnatt ;)
Kram: kramades jag o amanda idag på jobbet? jag vet inte... patrik? kommer inte ihåg, haha!
Puss: marcus
Fest: ilördags, vilket rolig kväll :)
Känslan: slitit
Ilska: snarare förbannad på kunden som lunkar in på ica en minut i nio och ska skynda sig, jomenvisst om du är en snigel kanske...
Resa: THAILAND :))) ;)
Glädje: ehm, jaru. jag glädjs med mina arbetskamrater på ica och vi skrattar åt våra interna skämt.. amanda & jag skrattar åt de mesta så då kanske.. orka inte tänka mer djupt känner jag.
Dröm: jag brukar drömma diverse roliga saker titt som tätt, men det har inte hänt på ett tag nu :/
Boken du läste: Flyga drake ( det går inte så snabbt att läsa här hemma)
Personen du träffade: Gunilla
Personen du pratade i telefon med: elsis
Personen du fick sms av: sippo
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag har aldrig ätit en slevenkörv
Gången du var utomhus: när jag gick hem från jobbet
Gången du sov: vaknade halv elva så innan dess iaf
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ionsdags
Saken du köpte:
SPRIT på palace å de då va


Inga kommentarer: